DJI TUOTTEET SUOMEN PISIMMÄLLÄ KOKEMUKSELLA

Laitehuoltopalvelu

Uuden huoltopalvelun myötä, kaikki DJI tuotteet voidaan lähettää kauttamme helposti DJI:n Euroopan huoltopisteeseen huollettavaksi.

Huoltopalvelu toimii yksinkertaisesti ja vaatii asiakkaalta ainoastaan oheisen  huoltolomakkeen täytön. Asiakas toimittaa laitteen omalla kustanuksellaan toimipisteeseemme ja toimitetaan eteenpäin toimestamme kuriirikuljetuksella DJI:n huoltoon.

Kun laite on huollettu, DJI palauttaa laitteen meille ja toimitamme sen takaisin asiakkaan osoitteeseen.

Laskutus

Sopimusasiakkaille myönnämme 14 pv maksuajan huoltolaskulle. Kuluttaja-asiakkaat maksavat huoltokulut laskua vastaan, ennen laitteen palauttamista takaisin asiakkaalle.

Mitä palveluun kuuluu

  • Laitteen nopea toimitus DJI:n huoltoon Eurooppaan kuriiripalvelulla
  • Vakuutus joka kattaa toimituksen aikana sattuneet mahdolliset vahingot
  • Pyynnöstä huoltotilanteen päivitys kauttamme RMA numeroa vastaan

Hinnasto ja ehdot

  • 60 € alv. 24% huoltolaite palvelun käsittelymaksu (myös takuutuotteet)
  • Lisäksi veloitamme toimitus + huolto- ja varaosakustannukset (ei koske takuunalaisia tuotteita, jotka DJI korjaa takuuehtojen mukaisesti)
  • Vakuutusyhtiötä varten tekemästämme huoltoarvioista veloitamme 80e alv. 24%
  • Jos asiakas ei lunasta huollettua laitetta, Multicoptercenterillä on oikeus pitää asiakkaan toimittama laite itsellään

Pidätämme oikeuden toistaiseksi muuttaa annettuja ehtoja ilmoittamatta!