DJI TUOTTEET SUOMEN PISIMMÄLLÄ KOKEMUKSELLA

Huoltopalvelut

MCC on tarjonnut DJI tuotteiden huoltopalveluita jo vuodesta 2011. Parantaaksemme palveluitamme ja nopeuttaaksemme huoltoaikoja, tarjoamme nyt entistä monipuolisemmat takuu-, huolto- ja Enteprise huoltopalvelukokonaisuudet asiakkaillemme 15.8.2018 alkaen seuraavasti.

Huollon sähköposti: huolto@multicoptercenter.fi

Takuuhuollot

DJI:n keskitetty takuuhuolto sijaitsee Hollannissa. DJI:n uuden 1.5.2018 alkaneen käytännön mukaan, takuuhuoltopyynnöt tulee rekisteröidä DJI:n oman huoltoprosessin mukaisesti alla olevan linkin kautta. DJI vastaa takuulaitteen huollon noutamisesta ja palauttamisesta asiakkaalle.

Jos laite ei ole takuunalainen, asiakas vastaa huollon kaikista kustannuksista ja lähettää laitteen DJI:n ilmoittamaan osoitteeseen omalla kustannuksella.

Asiakkaan tulee takuu- tai korjauspyyntöä tehdessään käyttää omaa rekisteröityä DJI:n käyttäjätiliä (sama tunnus millä laite rekisteröity), antamalla lomakkeeseen yhteystiedot, vikakuvaus, ostotodistus (lasku tai verkkokauppatilauksen tilausvahvistus) ja palautusosoite. DJI toimittaa UPS lähetystarrat (vain takuutapaukset), jotka asiakas kiinnittää lähetykseen ja vie lähetyksen lähimpään UPS asiamiespisteeseen tai tilaa UPS noudon haluamaansa osoitteeseen.

Linkki DJI takuu- ja huoltopyyntölomakkeeseen

Laitehuollot kuluttaja-asiakkaille

15.8.2018 alkaen siirrymme käyttämään DJI:n Enteprise Dealer yhteistyökumppaneille tarjoamia huoltopalveluita. Kuluttaja-asiakkaat voivat toimittaa laitteensa huoltoon kauttamme vaivattomasti. Olemme avanneet huoltolähetepalvelun, jonka kautta tarjoamme lähetyspalvelun huoltoon.

Asiakas toimittaa laitteensa meille Vantaalle, josta se lähetetään DJI:lle huoltoon. Laite huolletaan DJI:n Hollannin huoltopisteessä ja palautetaan kauttamme asiakkaalle. Näin pystymme takaamaan että kaikki laitteet mallista tai viasta riippumatta voidaan huoltaa nopeasti ja asiantuntevasti kauttamme.

Laitehuollot Enterprise asiakkaille

Hankkiessaan drone ratkaisun kauttamme, enterprise eli ammattiasiakkaat voivat tilata kattavan huolto-, tuki- ja varalaitepalvelupaketin meiltä. Enterprise palveluihin sisältyy mm. laitteen pikahuolto mahdollisuus, varalaite- ja/tai vuokralaitepalvelu sekä pikatoimitettavat varaosat asiakaskohtaisesti varattuna.