Yleiset Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.7.2019 alkaen

Multicoptercenter verkkokauppa

Skydata Oy:n omistama Multicoptercenter verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Maksuturva Group Oy (y-tunnus 2121703-0) yhteistyössä pankkien ja luottolaitosten kanssa. Palvelun käyttö ei vaadi rekisteröitymistä tai lisämaksujen suorittamista. Maksuturva Group Oy:llä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitoksen toimilupa. Kaikki tiedonsiirto ja rahaliikenne on SSL-suojattu, eli kukaan ulkopuolinen voi nähdä tietojasi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy.
Lue lisää Maksuturva-palvelun käytöstä »

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet
Voit maksaa tilauksen minkä tahansa suomalaisen pankin verkkomaksupainikkeen kautta. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi. Maksunsaajana näkyy Maksuturva Group Oy, joka huolehtii verkkokauppamme maksujenvälityksestä.
Korttimaksut (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)
Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista.

Korttimaksamisesta verkkokaupassamme huolehtii Maksuturva Group Oy yhteistyössä Payment Highway Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä. Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highway Oy:n toimesta.

Korttimaksut ja MobilePay (Visa, Visa Electron, MasterCard ja Business Eurocard)

Maksukortilla maksaminen verkkokaupassamme on vaivatonta ja turvallista. Korttimaksamisen ja MobilePay- maksamisen verkkokaupassamme tarjoaa Maksuturva Group Oy yhteistyössä Payment Highway Oy:n ja Bambora AB:n kanssa. Maksutapahtuman aikana luottokorttitietoja käsitellään aina suojatussa verkkoyhteydessä.

Korttinumeroita ei tallenneta verkkokaupan tai Maksuturva Group Oy:n tietojärjestelmiin vaan ne käsitellään teknisen palveluntuottajan Payment Highway Oy:n toimesta.
Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00


Sähköposti:asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Maksaminen Pivo-sovelluksella

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Pivo-sovelluksella. Pivo-sovellusta voivat käyttää kaikkien pankkien asiakkaat. Mobiilikäytössä maksaessa Pivo-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Pivo-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan oletusarvoisesti pankkitililtä (OP:n asiakkaat) tai Pivo-sovellukseen tallennetulta kortilta (muiden pankkien asiakkaat).
Pivo- käyttäjä voi myös hakea Pivo-maksuaikaa applikaation kautta. Pivo- maksuaika on 1000 euron luotto, jolla voi maksaa Pivo-sovelluksen kautta. Luottopäätöksen Pivo- käyttäjä saa heti ja luoton myöntää Arvato Finance. Pivon maksuaika on korotonta keskimäärin 30 päivää, ja ostaja saa laskun suoraan sähköpostiinsa. Maksuajan voi myös pilkkoa pienempiin eriin.


Maksunvälittäjän yhteystiedot:


Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040, arkisin klo 9.00 – 17.00


Sähköposti:asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Maksaminen Siirto-sovelluksilla

Verkkokaupassamme voi maksaa helposti ja turvallisesti mobiilissa Siirto-sovelluksilla. Siirto on pankkirajat ylittävä, aivan uusi tapa tehdä verkkopankkimaksuja. Siirto-maksuja voi tehdä Nordean Siirto-sovelluksella, Pivolla sekä OP-mobiililla. Mobiilikäytössä maksaessa käyttämäsi Siirto-sovellus avautuu automaattisesti, selaimen kautta tietokoneella käytettäessä voit syöttää puhelinnumerosi sille varattuun kenttään, jonka jälkeen maksu hyväksytään Siirto-sovelluksessa tai puhelinnumeron perusteella valitussa muussa sovelluksessa. Maksu veloitetaan Siirto-sovellukseen tallennetulta pankkitililtä.

Maksunvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: +358 (0)9 4241 7040


Sähköposti:asiakaspalvelu@maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Joustoa maksuaikaan Älykäs Laskulla tai Erämaksulla

Lasku ja Erämaksu antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppaostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista ennen sen maksamista. Voit maksaa ostoksesi kerralla laskulla tai valita kertaluoton, jossa valitset sinulle parhaiten sopivan maksuajan ja kuukausierät.

Laskulla maksuaikaa

Älykäs Laskulla saat 14 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi, joten voit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen maksamista. Maksutapa on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma on 20–2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu rahoitusyhtiön ja kauppiaan kesken.
Maksaaksesi Älykäs Laskulla tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.
Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi. Jos haluat maksaa laskun sinulle paremmin sopivalla maksuajalla, voit tehdä erämaksusopimuksen osoitteessa bill.collectorpayments.fi. Sen jälkeen maksat saamallasi laskulla vain erämaksusopimuksen mukaisen ensimmäisen kuukausierän. Saat laskusi mukana lisää tietoa erämaksusta.

Älykäs Erämaksulla tasoitusta talouteen

Maksuturvan Älykäs Erämaksu on kätevä tapa jakaa ostoksen vaikutusta talouteesi useammalle kuukaudelle. Tällöin valitset ostoksen yhteydessä sinulle parhaiten sopivan kuukausisumman annetuista vaihtoehdoista ja teet erämaksusopimuksen. Erämaksu on tarkoitettu ostoksiin, joiden yhteissumma 30–2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Collector Bankin ja kauppiaan kesken. Päivitä summa tarvittaessa.
Erämaksussa on kyse kertaluotosta, joka tarkoittaa sitä, että saat sen avulla lisää maksuaikaa yhdelle ostotapahtumalle, mutta et sitoudu pysyvään luottosuhteeseen. Luotto hoidetaan sovitun ajan kuluessa maksamalla vähintään sovittu summa kuukausittain. Tutustuthan luottoehtoihin huolellisesti ennen kuin hyväksyt sopimuksen.

Erämaksuun tarvitset myönteisen luottopäätöksen, jonka hakeminen tapahtuu ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 20 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan.
Kun olet vahvistanut ostotapahtuman, saat kuukausittain laskun sähköpostiisi tai kotiosoitteeseesi, kunnes luotto on maksettu. Osoitteessa bill.collectorpayments.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä. Luoton kuukausimaksu kustakin erästä on 3,95 € ja luoton korko on 22 %. Todellinen vuosikorko laskettuna 1 000 € esimerkkiluotolle tyypillisellä 12 kk maksuajalla luottokorko ja kuukausimaksut huomioiden on 35,92 %. Esimerkkiostoksen luotollinen kokonaissumma 12 kk maksuajalla on siis 1 158,04 €.

Asiakaspalvelu laskuun ja erämaksuun liittyvissä asioissa
Laskun ja kertaluoton myöntää Collector Payments Finland Oy. Collector Bankin asiakaspalvelu auttaa sinua kaikkiin laskuun, kertaluottoon ja ostoksen maksamiseen liittyvissä asioissa.
Verkkopalvelu: bill.collectorpayments.fi
Puhelinpalvelu: 02 2700 550 arkisin 9–17 (normaali paikallis- tai kaukopuhelumaksu).

Palautusten ja peruutusten käsittely

Kun palautat ostoksesi kauppiaan antamien ohjeiden mukaisesti, tieto palautuksestasi välittyy Collector Bankille automaattisesti eikä sinun tarvitse tehdä mitään. Jos palautat osan ostoksistasi, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin.
Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen rahanpalautus@collectorpayments.com, otsikolla Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautus.

Henkilötiedot ja luottopäätös

Laskuun ja erämaksuun tarvittavaa luottopäätöstä varten sinulta pyydetään henkilötietojasi. Tiedot välitetään tietoturvallisella SLL-/TLS-suojatulla yhteydellä. Luotonmyöntäjä Collector Payments Finland Oy varmistaa henkilö- ja osoitetietojesi oikeellisuuden väestötietojärjestelmästä sekä tarkistaa luottotietorekisteristä, onko sinulla maksuhäiriömerkintöjä. Saamaasi luottopäätökseen vaikuttaa myös mahdollinen historiasi Collector Bankin asiakkaana. Jos saat kielteisen luottopäätöksen, voit kysyä tarkemmin sen perusteluista Collector Bankin asiakaspalvelusta. Antamasi henkilötunnus tai luottopäätöstiedot eivät tallennu kauppiaan asiakastietorekisteriin.


Maksutapaa käyttäessäsi henkilöllisyytesi voidaan varmentaa pankkitunnuksillasi tupas-varmennepalvelun avulla. Varmennepalvelussa käytettävissäsi ovat pankeista Osuuspankki, Nordea, DanskeBank, Handelsbanken, Aktia, Säästöpankki, POP Pankki, Oma Säästöpankki, S-pankki sekä Ålandsbanken. Asiointi on mahdollista myös mobiilivarmennetta käyttämällä.

Luottoehdot

Laskun ja kertaluoton myöntäjä sekä käsiteltävien henkilötietojen rekisterinpitäjä on Collector Payments Finland Py, PL 79, 00101 Helsinki. Myönteisen luottopäätöksen jälkeen lasku tai kertaluotto siirtyy Collector Payments AB:lle. Lisätietoja, muun muassa vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät osoitteesta bill.collectorpayments.fi.
Voit tutustua laskun ja erämaksun yleisiin luottoehtoihin ja tallentaa ne itsellesi oheisesta linkistä: yleiset luottoehdot.


Katso myös: vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot.

Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Maksaminen Svea Ekonomin maksutavoilla

Lasku sekä PINS -pisteet

Svea Ekonomi tarjoaa sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi PINS-pisteitä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins. Huomioithan seuraavat asiat:

Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus maksaa laskusi erissä Ostoluotolla. Laskun mukana on Ostoluottosopimus sekä tarkemmat Ostoluottoehdot. Tutustu ehtoihin huolellisesti ja hyväksyttyäsi ne, palauta allekirjoitettu Ostoluottosopimus Svealle – tämän jälkeen voit jakaa laskusi pienempiin eriin maksamalla vähintään laskulla mainittu minimierän.
Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin tästä. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Erämaksu sekä PINS -pisteet

Svea Ekonomi (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi erämaksun, saat ostoksistasi PINS-pisteitä. Käy rekisteröimässä pisteesi osoitteessa www.svea.fi/pins.
Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.


Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä.


Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.
Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.
Yhteystiedot:
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

Yrityslaskulla ostaminen


Maksuturva tarjoaa yrityksellesi mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Luotonantajana toimii Svea Ekonomi Ab filial i Finland. Huomioithan seuraavat asiat:
Mahdollisesta laskutuslisästä vastaa verkkokauppias.
Yrityslaskun voi valita maksutavaksi, kun ostoksen arvo ylittää 5 euroa ja on enintään 2000 euroa. Maksimisumma voi olla myös tätä suurempi, mikäli siitä on erikseen sovittu Svean ja kauppiaan kesken.

Kun valitset maksutavaksi Yrityslaskun, yrityksen tiedot tarkistetaan y-tunnuksen perusteella ja tunnistautumalla henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi TUPAS-palvelussa vakuutat olevasi oikeutettu tekemään tilauksen yrityksen nimissä. Toimitus tapahtuu yrityksen viralliseen osoitteeseen.
Maksuehto on 14 päivää.
Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa.
Tilauksen tekijän tulee olla täyttänyt 18 vuotta.
Yhteystiedot:
Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: 09 4242 3092
Sähköposti: webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi
Maksujenvälittäjän yhteystiedot:
Maksuturva Group Oy
Y-tunnus: 2121703-0
Mechelininkatu 1 A
00180 Helsinki
Puhelin: (09) 4241 7040
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Toimitustapa ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet valittuasi maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.
Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan asiakasnumerosi/nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
Palautusosoite:
Multicoptercenter
Kuoppatie 10a
02300 ESPOO
FINLAND

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.